.
[ *Свіженькі матюки* · Шпіллєри · Панятія · Знайти · RSS · IP: 18.219.22.107]
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Модератор форуму: Energy-GT, Terrorblade  
Форумівка » Наші захоплення » GAMES » S.T.A.L.K.E.R. (шутер RPG)
S.T.A.L.K.E.R.
MantikorДата: Вівторок, 15.09.2009, 22:54 | Пост № 21
† KIRA follower †
Тусовка: Мандатори
Матюків: 462
Авторитет: 19
Статус: Нема
Країна: Україна
Ще додам таке:
Редактор журналу ДПК робив "передпродажний тест" цієї гри.
Для цього він навідався в офіс GSC Game World де йому дали кілька годин пограти в останню на той час версію гри і по його словам(крім самого опису гри) багів майже не буде:
Quote
Лидер проекта Руслан Диденко обещает, что ситуация с "Чистым небом" не повторится...

Учитывая, что даже текущая сборка, с которой мы познакомились, вела себя очень стабильно, этим обещаниям можно верить.




Я прошел сквозь жар огня,
Вслед пылала мне земля,
Ветры пели гимны крови...
 
SqueakДата: Вівторок, 15.09.2009, 23:02 | Пост № 22
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
9 вересня 2009 старший маркетинговий менеджер AMD-ATI Ян МакНоутон (англ. Ian "Cabrtosr" McNaughton) в своєму блозі опублікував статтю «DirectX 11 - Чого очікувати!», В якій описав переваги та основні особливості Direct3D 11. У цій статті він заявив, що «STALKER: Заклик Прип'яті», поряд з «BattleForge» і «Colin McRae: DiRT 2», будуть використовувати DirectX 11.


And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
SaitOДата: Вівторок, 15.09.2009, 23:57 | Пост № 23
-==HardCore Gamer==-
Тусовка: GAMER
Матюків: 328
Авторитет: 14
Статус: Нема
Країна: Україна
Круто, ще б відяхи які підтримують дірект 11 були в продажі!
А на рахунок самої гри, думаю, що й цього разу візьму ліцуху! biggrin Але спершу подивлюся на якість продукту скачавши піратку з нету.





 
SqueakДата: Середа, 16.09.2009, 00:04 | Пост № 24
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
Quote (SaitO)
Але спершу подивлюся на якість продукту скачавши піратку з нету.

Мажор сцуко.



And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
SaitOДата: Середа, 16.09.2009, 00:21 | Пост № 25
-==HardCore Gamer==-
Тусовка: GAMER
Матюків: 328
Авторитет: 14
Статус: Нема
Країна: Україна
Сама така biggrin




 
SqueakДата: Середа, 16.09.2009, 10:43 | Пост № 26
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
SaitO, ну лан лан. Правильно робиш - вітчизняного виробника треба підтримувати.
На рахунок карт, що підтримують ДіректХ
Quote
DX11 будет совместим с картами DX10 и DX10.1, добавляя новые функции картам DirectX 11. Многие из описанных выше функций предназначены облегчить жизнь разработчикам, обеспечивая ряд новых функциональных возможностей и прирост в производительности. Остается с нетерпением ждать технического превью DirectX SDK, которое выйдет в ноябре 2008 года.

http://windows-7.com.ua/2008/08/22/raznoe/16



And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
SqueakДата: П'ятниця, 18.09.2009, 13:54 | Пост № 27
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
«STALKER: Зов Припяти»
Основні нововведення гри:
* Фотореалістична Зона відчуження - відтворені за реальними прототипам міста Прип'ять, ж-д станції Янів, завод "Юпітер", с. Копачі та ін
* Новий сюжет, ряд унікальних персонажів.
* Розширена система побічних квестів.
* Нові монстри - химера і бюрер. Нова поведінка і можливості всіх монстрів.
* Нова система A-Life, створена на основі елементів, що найбільш сподобалися гравцям перших двох ігор серії.
* Викиди істотно впливають на світ Зони
* Додана функція сну в гру.
* Новий інтерфейс гравця.
* Можливість продовжити гру після її проходження в режимі freeplay.
* Гра розробляється на движку X-Ray v.1.6

Системні вимоги:
Мінімальні системні вимоги:
# Процесор: Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200 +;
# Оперативна пам'ять: 512 MB;
# Відеокарта: NVIDIA GeForce 5700 / ATI Radeon 9600 з 128-ю MB пам'яті.

рекомендовані системні вимоги:
# Процесор: Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600 +;
# Оперативна пам'ять: 2 GB;
# Відеокарта: NVIDIA GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 4850 c 512-ю MB пам'яті.



And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
SqueakДата: Субота, 26.09.2009, 14:51 | Пост № 28
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
Quote (SaitO)
Круто, ще б відяхи які підтримують дірект 11 були в продажі!


17 вересня представництво AMD в Росії і СНД офіційно представило перші відеокарти ATI Radeon HD 5800, що володіють повною підтримкою DirectX 11, якіі дозволяють одночасне підключення до шести моніторів.

Як стверджує AMD, нові GPU є найпотужнішими у світі, їх продуктивність перевершує 2,7 Тфлопс. При виготовленні нових графічних процесорів AMD перейшла з 55-нм (попередні моделі - ATI Radeon HD 4800) на 40-нм техпроцес. Число транзисторів на нових відкритих збільшилася більш, ніж у два рази: моделі ATI Radeon HD 5850 і 5870 містять 2,15 млрд. транзисторів, ATI Radeon HD 4870 - 956 млн. Тактова частота графічних процесорів становить 725 МГц (ATI Radeon HD 5850) і 850 МГц (ATI Radeon HD 5870). Модель 5850 включає 1440 потокових процесорів, ATI Radeon HD 5870 - 1600. Нові відеокарти оснащені відеопам'яттю GDDR5, 1000 МГц - модель 5850, 1200 МГц - модель 5870. Швидкість передачі даних пам'яттю - 4 Гбіт / сек (ATI Radeon HD 5850) і 4,8 Гбіт / сек (модель 5870), ширина пропускного каналу - 128 Гб / сек (модель 5850) і 153,6 ГБ / сек (модель 5870) .

ATI Radeon HD 5800 відрізняються більшою енергоефективністю, ніж попередні моделі серії 4800: нові відеокарти споживають 27 ват в режимі простою, у попередників цей параметр дорівнює 90 ват. Правда, у ATI Radeon HD 5800 трохи збільшилися також показники пікового споживання енергії: 170 та 188 ват - проти 160 ват у ATI Radeon HD 4800.

Нові графічні прискорювачі включають технології ATI Eyefinity і ATI Stream. Завдяки ATI Eyefinity відеокарта може підтримувати одночасно до шести 10-бітових моніторів з роздільною здатністю 2560 х 1600 - вона має шість відеовиходів DisplayPort. При цьому допускаються різноманітні конфігурації підключення моніторів, а зображення може подаватися у двох режимах - Duplicated Mode, коли всі підключені монітори показують одну й ту ж картинку і Extended Mode, коли зображення розтягується на всі три або шість дисплеїв.

Останній режим особливо сподобається геймерам, оскільки він дозволяє забезпечити більш повне занурення в гру. Крім того, монітори, підключені до відеокарти серії ATI Radeon 5800, можуть відображати різні зображення.

Технологія ATI Stream дозволяє графічному процесору взяти на себе частину завдань центрального процесора, причому це можуть бути не тільки графічні додатки. У результаті апаратна платформа стає більш збалансованою, а обчислювальні завдання виконуються швидше. Нові відеокарти підтримують мову паралельного програмування на графічних процесорах OpenGL 1.0.

Повна підтримка DirectX 11 означає, що відеокарти ATI Radeon HD 5800 підтримують стандарт DirectCompute 11 і більш ранні версії - DirectCompute 10.1 і DirectCompute 10. Цей стандарт, розроблений Microsoft, являє собою API, який дозволяє використовувати паралельну обробку даних, що виконується сучасними GPU, для того щоб прискорити виконання додатків в Windows Vista або Windows 7. ATI Radeon HD 5800 підтримують DirectCompute 11 з новітньою шейдерної моделлю - 5.0. DirectX 11 включає такі можливості, як тесселяція полігонів, багатопотокова робота (коли, наприклад, завдання завантаження текстури або компілювання шейдера виконуються паралельно), стиснення текстур HDR-формату. Перші ігри з підтримкою DirectX 11 очікуються зовсім скоро: BattleForge - вже цього місяця, STALKER: Call of Pripyat і Dirt 2 - в 4 кварталі 2009, Lord of the Rings Online і Aliens vs. Predator - в 1 кварталі наступного року.

Нові відеокарти можуть працювати з Windows 7, Windows Vista і Linux. Що стосується Windows 7, AMD збирається випустити в жовтні, коли нова ОС буде вже офіційно представлена, ATI Catalyst 9.7 - WHQL-сертифікований драйвер DirectX 11 для Windows 7. У своїй презентації AMD зазначила, що ціна ATI Radeon HD 5850 складе менше $ 300, ціна ATI Radeon HD 5870 буде менше $ 400.

Взято звідси



And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
MantikorДата: Неділя, 27.09.2009, 16:56 | Пост № 29
† KIRA follower †
Тусовка: Мандатори
Матюків: 462
Авторитет: 19
Статус: Нема
Країна: Україна
ІМХО оффтоп dry
[spoiler="PHOTO"]


[/spoiler]



Я прошел сквозь жар огня,
Вслед пылала мне земля,
Ветры пели гимны крови...


Пост редагнув Mantikor - Неділя, 27.09.2009, 17:01
 
SqueakДата: Середа, 30.09.2009, 12:53 | Пост № 30
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
Independence Square, м. Київ, 03.10.2009

http://stalkerfest.com/

Компанія GSC Game World рада оголосити про проведення першого міжнародного фестивалю STALKER-Fest 2009! Це грандіозна подія для всіх шанувальників всесвіту STALKER, а також тих, хто любить музику і яскраві шоу.
Місцем проведення фестивалю обрано м. Київ, Майдан Незалежності. Свято відбудеться в суботу, 3 жовтня 2009 р., з 12:00 до 22:00. Вхід відкритий для всіх бажаючих.

У програмі для учасників фестивалю:
• Гала-концерт за участю гуртів ВВ, Бумбокс, Скрябін, С.К.А.Й., Тартак, Firelake
• Конкурси, шоу програма
• Плей-тест нової гри «STALKER: Заклик Прип'яті»
• Командні лазерні бої
Галерея художніх робіт на тему STALKER

Програма Фестивалю

12:00 - Урочисте відкриття фестивалю
12:10 - Відкриття тестової зони гри «STALKER: Заклик Прип'яті». Шоу барабанщиків
12:20 - Відкриття зони лазерних боїв. Шоу каскадерів.
12:30 - Старт роботи DJ і PJ на сцені, світлове шоу.
12:30 - Початок конкурсної програми на сцені і в ігрових зонах
16:15 - Завершення конкурсної програми на сцені і в ігрових зонах
16:30 - Виступ організаторів і партнерів фестивалю
17:30 - Початок гала-концерту
18:00 - Завершення роботи зони лазерних боїв
21:45 - лазерно-світлове шоу
22:00 - Завершення роботи тестової зони гри «STALKER: Заклик Прип'яті».
22:00 - Урочисте закриття фестивалю



And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
MantikorДата: Середа, 30.09.2009, 18:56 | Пост № 31
† KIRA follower †
Тусовка: Мандатори
Матюків: 462
Авторитет: 19
Статус: Нема
Країна: Україна
Круто, хто поїде? biggrin
SaitO, як трушний HardCore Gamer має там бути))



Я прошел сквозь жар огня,
Вслед пылала мне земля,
Ветры пели гимны крови...
 
SqueakДата: Середа, 30.09.2009, 19:15 | Пост № 32
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
band


And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
TimuRДата: Четвер, 08.10.2009, 02:06 | Пост № 33
someone
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 938
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
Доступно тільки для користувачів

 
SqueakДата: Середа, 28.10.2009, 21:23 | Пост № 34
За Ватерло!
Тусовка: ArchENEMY
Матюків: 924
Авторитет: 27
Статус: Нема
Країна: Україна
Останній відос реально кльовий. Тільки там їм ще якийсь барабанщик на нормальних барабанах підігрує.
Респект компанії!
ps. 150 uah!!! за С.Т.А.Л.К.Е.Р...



And as your world collapses
I'll watch it die in silence
I wish this day would come now
Await it's dawning without fear

80c13e766a96635b69cd6a3ce0d0b0af

 
Форумівка » Наші захоплення » GAMES » S.T.A.L.K.E.R. (шутер RPG)
  • Сторінка 2 з 2
  • «
  • 1
  • 2
Пошук:

Copyright dpCorp © 2024